DGU-kort

Fornyelse af medlemskab
1. jan. 2020
Betaling
Via Dankort eller internationalt kreditkort (tilmelding til abonnement)
Handicap dokumentation
HUSK at indsende handicapdokumentation i forbindelse med tilmeldingen. Først når handicapdokumentation foreligger kan dit medlemskab oprettes.

Dokumentation kan eksempelvis være:
- Handicapudskrift fra tidligere klub
- Golf.dk skærmdump, der viser dit handicap
- Kopi af gennemført golfkørekort
- Udtalelse fra tidligere klub eller golftræner
- DGU-nummer (aktivt/passivt), der måske udløber

Send dokumentationen til info@greenvalue.dk

Betingelser for abonnementsbetalinger

Den årlige opkrævning sker primo januar hvert år som en løbende abonnementsbetaling, hvor du automatisk opkræves kontingent for dit medlemskab. Beløbet trækkes fra det oplyste betalingskort. Ved oprettelse til abonnementsordningen accepterer du, at der oprettes en betalingsaftale, og at der trækkes betaling automatisk fra dit betalingskort. Vi sender en kvittering på e-mail for alle betalinger.

Jeg accepterer betingelser

Antal deltagere: {participants_count}

Handelsbetingelser

Her kan betales med Dankort , Visa, MasterCard, Maestro & JCB
- CVR-nummer: 36306378
Handelsbetingelser
Ved tilmelding oprettes du som medlem af Hvalpsund Golf Club. Ved tilmelding accepterer du klubbens vilkår for medlemskab, der er beskrevet her: http://www.hvalpsundgolfclub.dk/media/80524/microsoft-word-vedtaegter-210319.pdf

Kontingentet du betaler er personligt og kan ikke overdrages. Kontingentet dækker medlemskab fra perioden 1/1 til 31/12. Medlemskabet er bindende for et kalenderår ad gangen. Udmeldelse kan kun ske skriftligt med 3 måneders varsel til et kalenderårs ophør. Hvis medlemskabet ikke opsiges rettidigt fortsætter det i næste kalenderår.

Ved tilmelding kan der betales med dankort / kreditkort og betalingen sker via QuickPay.dk vha. SSL, og de indtastede kortoplysninger verificeres af PBS/NETS. De indtastede kortoplysninger er krypterede og kan ikke læses af andre.

Der er 14 dages fuld fortrydelsesret på nyoprettede medlemskaber.

Ved modtaget betaling modtager du en e-mail med kvittering.

tlf.: 42744744, mail: info@greenvalue.dk